Donnerstag, 29. April 2010

2 romantikut lähevad poodi

Seelkord olid 2-päevased välitööd. Ööbimisega. Õnneks ka kahe autoga. Tagant järgi ka mitte kõige hullemad.
Kahtlustasin, et mind hakatakse terroriseerima ja saan taas kord lihtsalt punktil passida, kui esmaspäeva õhtul võtmed lauale kukutati ja teatati, et sina sõidad. Vahtisin ammulisui: asjal tegelikult täiesti pragmaatiline seletus - volituste puudumine.
Väga hullusti sõitmine ei läinudki.

Korra tekkis teemaks, et mina võiks punktil passida, aga ma vaatasin juhmi näoga vastu ja mainisin, et kui tahad teisele vaheldust pakkuda, siis võid sõbramehe poolest ju oma auto anda. Ei pidanud isegi mainima, et volituse puudumise pärast mina vastu näppe saada ei taha, jutt vaibus, nagu poleks olnudki.

Mina otsustasin Lähtel paagi täist lutsutada, poisid leidsid, et Jõgeva on tore koht ja minu Lähte naeruväärselt vara. Hiljem kuulsin, et tangiti alles kohapeal, aga vahet pole.
Õhtul hakkas üks hirmus poodi tahtmise jutt peale - kõht tühi. No heakene küll, vaja ju. Sai käidud. Ööbimiskohas teatasid poisid aga, et vaja välja sööma minna. Ee...pood? Vahet pole.

Meelelahutuseks oli kaasa võetud mingi vidin, millega pidi kuud nägema nagu Galileo seda nägi. No ja söömas nad siis istusid vaatasid üksteisele silma ja rääkisid, kuidas nemad õhtul tähti vaatama hakkavad. Tundsin end kergelt üleliigsena. Mitte aga väga, sest teiste teemade juures oli nii kui nii uue liigi vaatleja tunne.
Kõhud täis, tatsusime linnamägedes - poisid käsikäes ees ja mina lönts-lönts taga. Mäel oli ikka ... ee... "-kurat kui ilus-" (ikka veel harjutab). Poolelt sammult teatasid poisid, et neil on janu. Vaatasid mulle lootusrikkalt otsa - sõida! Ahhoi, automaadiga - ei mängi välja - kui te ikka samal ajal juua ka tahate. No sai kiiremas korras ööbimiskohta.

Et taevas oli pilvine võis kõrvalt toast kuulda ainult linnu kirjeldusi.

Hommikusöök oli nagu ikka B&B kohtades, nii rikkalik, et ei tea mida kõike sisse ahmida. Ja oli viimane amps suhu rännanud, kui... "Vaja poes käia!" ee... muig ...Pood? "Vett vaja!"

Olles teiste plaanidest sõltumatu sättisin end päeva 1. punkti peale minema ja eksisin nii põhjalikult ära, et päev ikka täitsa pahelde.
Punktidel juhtus veel pisiasju, kuid need on juba igavad...

Keine Kommentare: