Mittwoch, 15. April 2009

Tartu-Valga-Tartu

Kell 12. tegin silmad lahti ja kartsin, et olen sisse maganud. Õnneks nii hullusti ikka ei olnud.

Kell 2 suutsin isegi jalad alla võtta. Kusjuures vabatahtlikult. Ebamaine, et mitte ütelda ebainimlik.

Veerikul parklas passides tekkis nurjatu idee end kunagi oma seljkotti ära mahutada. Kõlas täitsa reaalselt. Paljud mõtted kõlasid reaalsemalt kui tavaliselt.

Valga linn oli muidu nagu päris linn, ainult kitsed (metsikud) jalutasid ringi.

Töökaaslase õde sai rongile ära saadetud. Rong sõitis õigele poole ka.

Lobisesime terve tee - muuhulgas sõitsime mööda Õlata Plikast. Minul veel vedas, sain teel kohvi juua.

Nüüd olen tööl. Selline tunne nagu lõunaaeg oleks.
Praeguseks on ilmnenud isegi meie tänaste välitööde sihtpunkt. Hea, et nüüdki, kui päris hilja.

Kas ma tahan rooli? Kas ma üldse võin momendil istuda - ilma et hambad laiali kukuks.


Aga sõita oli ikka mõnus.

3 Kommentare:

tb hat gesagt…

ilmselge ületöötamine! muud vabandust ma sellele ei leia...

VU hat gesagt…

Need on sõnad inimeselt, kes aasta tagasi käis Valkas pissil. Mina jäin vähemalt piiridesse - riigipiiridesse.

tb hat gesagt…

uups.. aga see oli reedene päev ja järgmine päev sai magada! vist.. enam ei mäleta ka täpselt :)