Montag, 13. April 2009

Katus sõidab

Tundub, et üle mitme kuu - ma jälle kodus käimas. Vend perega oli ka, tänu millele sai ka õues tavapärasest asjalikum oldud. Nimelt: tõmbasime laudal katuse pealt. Kui vend roove* saagis jälgisin ma õlu näppus, et millal see kõik alla pudeneb. Aga peale 3 roovi hakkas juba igavaks kiskuma. Tõsi ta on, et alla ei pudenenud ikka. Täitsa jama. Lõpuks vend traktoriga tõmbas. Laut ju ammust ajast laguneb, aga näe sarikad ja tõmbelõõr hoidsid ikka veel katust püsti.
Nii et järjekordne suur risuhunnik, mida otsast ahju, pliidi alla ja lõkkesse ajada.
Käblikut ajas meie tegu väga vihaseks: tükk aega istus palgi otsal ja säuksus meie peale.

Mis puuudutab Ülestõusmispühi. Me väga meeleolukad ei olnud, kui munad värvitud said, tuligi tagasi töökoha poole teele asuda.
* roov, roovi, roovi, roovid, roovide, roovisid e. roove - ausalt ma ka ei tea.

2 Kommentare:

Unistaja hat gesagt…

Tunnistan pattu - polnud sinu blogis käinud sellest rongipostitusest saati. Nüüd lugesin kõik sissekanded ühtejärge ära. Tubli oled, jätka samas vaimus, ma edaspidi püüan ise ka tublim olla ja tihedamini siia kiigata.

VU hat gesagt…

No ega mu blogi nüüd kohustuslik kirjandus ka ei ole. :|