Mittwoch, 28. Januar 2009

Tuli siis valge mees, rajas siin raudse tee....

... Rahu lõpp oli see!
Miks ma tööle hilinesin.
Süüdlane pildil ->
Küll on hea kui on kedagi süüdistada.

Nii uskumatu kui see ka pole, seisin ummikus. Sõna otseses mõttes seisin, sest lumes istuda oleks külm.

Nimelt nüüd kui ma elan pärapõrgus (blogi järgi vaadates on tegu välismaaga), on vaja raudne tee ületada. Eile õhtul lipsasin küll kahe rongi vahelt läbi... ma illegaal. Täna hommikul sellist vedamist ei olnud.

Lapsena sai autos tihti rongi vaguneid loetud. Nüüd mõtlesin, et milline rongijuht stardib hommikusel tipptunnil. Seletus olemas:

Vaat meie istume autos ja loeme 1, 2, 3...37...
See rongijuht istus kindlasti mõnuga rongi viimase vaguni taga ja peale tõkkepuude tõusmist, hakkas autosid lugema 1, 2,3... 67...

Veel üks mõttetera minu kursaõdedelt: Kui Sust viimane vagun üle sõidab, oled õnnelik inimene.

5 Kommentare:

maailmaparandaja hat gesagt…

Aaa, meenuvad helged ajad, mil minagi raudtee ääres elasin. Siis sai igavuse peletamiseks ka vaguneid loetud. Igavuse peletamiseks, kuna mina elasin õigel pool raudteed.

Unistaja hat gesagt…

Mina loen siiamaani vaguneid, kui rongi äraminekut ootama pean. Ja kuna tööle sõitmisel jääb ette üks raudteeülesõit, tuleb seda ikka ette.
Aga täna nägime töölt tulles ühte kihutavat ja tossavat vedurit, mis jõudis enne ära sõita, kui me raudteeülesõiduni jõudsime.

maailmaparandaja hat gesagt…

Mul sõitis ka maja tagant rong läbi ükspäev....

Anonym hat gesagt…

no näed, ei olegi ju nii raske see kirjutamine..

PS: eriti huvitav on kommentaari postitada, kui saksa keelest mitte halligi aru ei saa.. :)

tv

VU hat gesagt…

Kaalusin selle ära muutmist, aga kartsin, et siis lähen ise ka laisaks. Kommenteerige ikka - nüüd ju selge?