Mittwoch, 9. Januar 2008

3 õnnetuse hakatist

  1. Piripill on tagasi. Nüüd on ainult veel R. jäänud.
  2. Hommikul oli Autobahn'il* avarii. Masuudiga LKW olevat ümber läinud. Selle kokku kraapimine kestis kella 14.-ni. Õnnetus iseenesest oli vist õnnelik, sest inimesi viga ei saanud.
  3. Advokaadihakatis tegi süüa. Jah, ma olen õel tädi ja vaatasin stoilise rahuga kuidas köök sinise suitsuga täitus. 5 sekundit peale viimast minutit** kulges Advokaadihakatis ülevalt alla ja küsis kriitiliselt: "Oo my God, what stincks here?!"***
Põlevate köökide puhul hakkan juba kahtlustama enda halba karmat. H. köök läks põlengust vähemalt valgemaks.

*kiirtee
** Jah, piinlik, aga ma olin nii nõrganärviline, et enne muna põlemalahvatamist nihutasin panni tulelt.
*** Oo mu Jumal, mis siin haizeb?

Keine Kommentare: