Freitag, 16. November 2007

Professorite sõnakõlksud

On suur kiusatus professorite ütlemisi konspekteerima hakata. Aga selleks on mu keeleoskus ikka väga nõrk. Näen õigekirjaga niigi jubedat vaeva. Vähe sellest - ma spikerdan! Eile loengus parandasin naabri konspekti. Kuram ma parandasin ta konspekti VEA! Mul on tõesti piinlik.
Näide inimese kohanemisest loodusega. No näiteks hangime me toitu loodusest. ---" For example: Hallo, Knut!" (teeb tulistamist imiteeriva liigutuse) --- Analoog hüüatusele "Ahoi, kopraonu!"

Õppejõud skitseerib tahvlile vaba käega maailmakaarti. Põhja-Ameerika - Lõuna-Ameerika - Euroopa - Soome laht - Läänemeri - Itaaliasaabas - Beringi väin - Alaska - Aasia - India - Aafrika - Antarktika (kriips). Mis veel? Ahjaa - Austraalia, Indoneesia saarestik (mummu, mummu). Lisame detaile - Island, Maroko. Valmis.
"Habe ich etwas vergessen?"*
Auditooriumist: "Großbritannien!"
"Ist nicht wichtig." Oligi nii.

*-Kas ma unustasin midagi?
-Suurbritannia
-Pole oluline.

Keine Kommentare: