Sonntag, 11. November 2007

Diskotibu

Vaatamata ekskursioonile, jõudsin ma laupäeva õhtul R.-ga Towerisse kaasa jõlkuda.

Alguse sai kõik sellest, et R. oli keelekursuselt Sri Lanka tüübi koju toonud. Kokkas teine köögis, kui mina tulin. Miskipärast oli R. veendunud, et ma peaks koos nendega sööma, nii et mis seal's ikka.

R. oli Scotsh'i hankinud. Teatvasti on mul suhted selle joogiga sõbralikud. Teised raiskasid ka Cocat ja lõppkokkuvõttes lahendasime 4 peale ära - Urshka oli ka.

Õhtul helistas SL-le Alexei Lätist ja teatas, et neil vaja linnas kohtuda. Läksime kõik koos.

Linna jõudes tundsin end nagu klassi väljasõidul: kes näljas, kes kadunud, kes tahab pissile, kes purjus, kel külm, kel paha. Kuni me mittepaiksete probleemidega persoonide järel ootasime, tüütasid meid igasugused kalkarid.

Lätlasega pundis olid veel mõned inimesed, seal hulgas Aavo, kuigi tegelikult ei vääri mainimist. Suundusime Towerisse - polnud väga vigagi. Vaimustumisega - nojah - ma pole just tantsulõvi, aga mõne tantsu tegin, rohkema jaoks oli mu rütmitaju liiga hea.

Rahvast oli palju ja nii mõnigi situatsioon nägi minu arvates rohkem kakluse kui tantsu moodi välja. R. lennutas ka mingeid kohalikke, aga ta on sellise pisikese massiga, et ega see neid vist eriti ei seganud. Kohalike hingede õnneks mina endas vastavat agressiivsust ei leidnud.

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

edusammud! kiidan!